Telefon: +382 (0) 50 435 484
Adresa: Ul. Slobode bb, 84000 Bijelo Polje
E-mail:
Nadležnosti
Izvod iz Odluke o organizaciji i načinu rada lokalne uprave Opštine Bijelo Polje
("Službeni list Crne Gore - opštinski propisi", br. 016/19, 025/19, 034/21, 006/22, 007/22, 031/22, 007/23, 011/23)
Član 26
Služba za zajedničke poslove obavlja stručne i administrativno-tehničke poslove za potrebe organa lokalne samouprave, organa lokalne uprave, koji se odnose na:
1) kancelarijsko poslovanje (poslovi pisarnice i arhive, poslovi prijema i dostave pošte, obrada predmeta i drugih dokumenata primjenom savremene elektronske tehnologije i drugi poslovi iz oblasti kancelarijskog poslovanja, utvrđeni zakonskim i podzakonskim propisima);
2) prijem zahtjeva stranaka i sistematizovanje zahtjeva; pružanje informacija građanima i drugim zainteresovanim subjektima o ostvarivanju prava pred organima lokalne uprave, izdavanje obrazaca za podnošenje zahtjeva radi realizacije prava i obaveza građana i drugih subjekata; davanje uputstava neukim strankama i dostava rješenja i drugih akata strankama;
3) prijem, otpremanje pismena preko Pošte Crne Gore i njihovu distribuciju svim organima lokalne samouprave, Službi skupštine, organima uprave i službama Opštine kojima su ta pismena upućena;
4) vođenje djelovodnika i upisnika upravnih predmeta organa lokalne uprave;
5) čuvanje arhivskog materijala u propisanim rokovima;
6) sprovođenje propisa o kancelarijskom poslovanju i arhivskoj djelatnosti;
7) ovjere prepisa, potpisa i rukopisa;
8) praćenje i sprovođenje zakona i propisa donesenih na osnovu zakona u oblasti informacioni-komunikacionih tehnologija i drugih propisa koji su u vezi sa ostvarivanjem funkcija službe;
9) uspostavljanje jedinstvenog informacionog sistema u Opštini Bijelo Polje; učešće u projektovanju i implementaciji informacionog sistema; predlaganje novih programskih sistema i usavršavanje postojećih;
10) kontrolu automatske obrade podataka i sprovođenje mjera njihove zaštite;
11) održavanja web sajta Opštine; kreiranje stranica Opštine na društvenim mrežama u saradnji sa PR-om; ostvarivanje principa transparentnosti objavljivanjem propisanih akata i drugih izvještaja na web sajtu Opštine;
12) sprovođenje obuka i usavršavanja lokalnih službenika i namještenika za korišćenje informacione tehnologije i sistema;
13) pripremu godišnjeg i drugih izvještaja za glavnog administratora o rješavanju upravnih stvari;
14) prijem elektronskim putem zahtjeva građana i drugih subjekata za informacije iz nadležnosti komunalne djelatnosti, njihovo proslijeđivanje nadležnim organima i službama i dostavljanje povratne informacije podnosiocu zahtjeva u roku od 48 sati od časa prijema; vođenje evidencije o primljenim i riješenim zahtjevima sa rokom rješavanja;
15) izradu planova za opremanje, nabavljanje opreme i preduzimanje mjera za održavanje računarske mrežne opreme, kao i nabavku ostale računarske opreme;
16) organizovanje i sprovođenje mjera radi zaštite podataka;
17) obezbjeđivanje telekomunikacionih usluga i usluga interneta na korporativnoj mreži i drugim posebnim mrežama za organe lokalne uprave;
18) obezbjeđivanje sistema rada video nadzora;
19) održavanje svih aplikativnih softvera, radnih stanica i hardvera koje koriste organi lokalne uprave;
20) vršenje izrade rezervnih kopija (sistem bekapa) podataka informacionog sistema Opštine;
21) upravni postupak za slobodan pristup informacijama iz svog djelokruga;
22) pripremu izvještaja o postupanju u upravnim stvarima iz svoje nadležnosti;
23) pripremu izvještaja o stanju u oblasti nadležnosti Službe, kao i pripremu informativnih i drugih stručnih materijala iz svog djelokruga za Skupštinu, predsjednika Opštine i organe lokalne uprave;
24) vršenje drugih poslova u skladu sa zakonom, odlukama Skupštine i predsjednika Opštine.