Zahtjevi Službe za unutrašnju reviziju
Poštovani građani,
Ovdje možete preuzeti zahtjeve koji se tiču rada Službe za unutrašnju reviziju:
Zahtjev za slobodan pristup informacijama
Poštovani građani,
Ovdje možete preuzeti zahtjeve koji se tiču rada Službe za unutrašnju reviziju:
Zahtjev za slobodan pristup informacijama
Poštovani privrednici i građani,
Zahtjevi, Izjave, Prijave podnose se na šalterima u okviru Građanskog biroa koji se nalazi u glavnoj zgradi Opštine Bijelo Polje - prizemlje, adresa: Ul. Slobode br. 5, 84 000 Bijelo Polje. Navedeni obrasci podnose se u štampanom formatu, po mogućnošću otkucano ili pisano rukom u koverti ili direktno dežurnom službeniku/ci.
Radno vrijeme Građanskog biroa je od 07-16h radnim danima, odnosno 08-12h subotom.
Jasne instrukcije o iznosu administrativnih taksi koje u postupku treba platiti nalaze se u samom Zahtjevu (na dnu obrazca) koji je moguće preuzeti za svaku administrativnu proceduru. Zahtjevi se nalaze u editabilnom formatu koji je moguće popuniti i elektronski.
Takođe, sve zahtjeve/obrazce možete odštampati lično uz pomoć interaktivnog LED displeja koji je postavljen na ulazu zgrade Opštine (prostorije Građanskog biroa) kao i dobiti na građanskom birou.
Kontakt informacije Građanskog biroa koji je zadužen za prijem zahtjeva :
080 050 050 – besplatni broj za informacije
E-mail adresa : biro@bijelopolje.co.me
www.bijelopolje.co.me | opstina@bijelopolje.co.me |
Tel: +382 0 50 432 630 | Fax: +382 0 50 432 393
http://so.bijelopolje.co.me | skupstina@bijelopolje.co.me |
Tel: +382 0 50 432 270 | Fax: +382 0 50 432 270